Notes de premsa

• 04/10/2017

Metges de Catalunya es desvincula de la CESM pel “profund desacord” en la valoració de la situació catalana

El Consell Executiu de Metges de Catalunya (MC), sindicat majoritari a la sanitat catalana, ha decidit aquest dimarts desvincular l’organització de la Confederación Estatal de Sindicatos Médicos (CEMS), de la qual formava part des de la seva creació l’any 1979, davant el “profund desacord” sorgit entre les dues entitats professionals pels darrers esdeveniments viscuts a Catalunya, arran de la convocatòria i celebració del referèndum per l’autodeterminació.

El sindicat lamenta la “falta de suport” rebut per part de la confederació que ha mostrat la seva “condescendència” amb les agressions que han patit les institucions catalanes i la resposta violenta de les forces i cossos de seguretat de l’Estat contra la població civil, “trepitjant els drets fonamentals de qualsevol societat democràtica”.

Malgrat aquesta decisió, MC posa en valor “els anys de col·laboració i treball conjunt en la defensa i dignificació de la professió mèdica, objectius que seguirem compartint com a sindicats mèdics”.

Documents adjunts

Comentar als Fòrums

Per poder comentar als fòrums, has de ser afiliat i disposar d’un usuari per accedir a la intranet.

Si ja ets usuari fes click aquí, en cas contrari afilia’t aquí i gaudeix de tots els avantatges de pertànyer a Metges de Catalunya.